[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت، حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در روز اول برگزاری رویداد گنج در مهدیشهر با بیان اینکه اصلی ترین هدف گروه‌های جهادی محرومیت زدایی خدمت رسانی است گفت: حفظ کرامت انسانی و شخصیت اجتماعی افراد نیازمند در خدمت رسانی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه آموزش به گروه‌های جهادی بخش مهمی از تسهیل در امر خدمت رسانی می باشد افزود: برگزاری این رویداد ها اهمیت زیادی در آمادگی گروه های جهادی برای محرومیت زدایی با نگاه خلاقانه خواهد داشت.

 

مصطفی یخچالی مسئول حرکت های جهادی بنیاد علوی کشور در حاشیه روز اول برگزاری رویداد گنج در شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه رویداد فعالین جهادی( گنج) ویژه پرورش و حمایت از ایده‌های خلاقانه جهادی در همه استان های کشور برگزار می‌شود گفت: این رویداد به مدت ۲ روز ویژه گروه های جهادی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ طرح خلاقانه از گروه های جهادی استان سمنان به دبیرخانه مرکزی رویداد در بنیاد علوی ارسال شده است تصریح کرد: از این بین ۸۰ طرح برگزیده و به رویداد استان سمنان برای ارائه راه پیدا کرده است.

مسئول حرکت های جهادی بنیاد علوی کشور با بیان اینکه رویداد گنج تاکنون در ۱۳ استان کشور برگزار شده است اظهار داشت: طرح های گروه های جهادی در این رویداد بازبینی و نقاط ضعف و قوت آنها با دقت کوسط داوران بررسی خواهد شد.

وی در خصوص حمایت از ایده های خلاقانه پذیرفته شده از گروه‌های جهادی در رویداد گنج افزود: اعطای تسهیلات بلاعوض، تسهیلات کم بهره، آموزش توسعه و پرورش طرح ها و کمک به رفع مشکلات در جهت اجرایی شدن طرح بخش هایی از حمایت از ایده های گروه های جهادی می باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: