[ad_1]

به گزارش مرآت؛  سید امیر حسین موسوی در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر رد پای انتقال مواد مخدر در منطقه خاش استان سیستان و بلوچستان به مرکز کشور مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده و هدایت لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تیم مبارزه با مواد مخدر خاش وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه متهم اهل شهرستان خاش قصد انتقال مواد مخدر را به مرکز کشور داشت، افزود: طی این عملیات مخفیگاه وی شناسایی و در بازرسی از منزل وی ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه متهم این مواد را به صورت ماهرانه‌ای در منزل خود جا سازی کرده بود، ابراز داشت: بعد از اتمام عملیات متهم دستگیر و برای تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

موسوی با بیان اینکه طرح‌های مقابله‌ای مبارزه با مواد مخدر به طور جد در استان سمنان دنبال می‌شود، تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف پلیسی مبارزه با سوداگران مرگ است که این مهم به خوبی در استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: