[ad_1]

به گزارش مرآت، علی‌اکبر علیزاده؛ رییس مجمع نمایندگان استان سمنان ابراز داشت: فاصله حداقل و حداکثر حقوق دریافتی در دوره‌های قبل ۲۱ برابر بود، به طور مثال حداقل حقوق چهار میلیون تومان و بالاترین حقوق ۸۴ میلیون تومان بود که مجلس این فاصله حقوق را به هفت برابر کاهش داد.

وی ادامه داد: بر اساس قانونی که مجلس یازدهم طی ۲ لایحه تصویب کرد، حقوق اقشار محروم ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافت و هرچه حقوق افراد بیشتر باشد، این افزایش حقوق کمتر خواهد بود؛ به‌طوری‌که در حقوق‌های بالاتر حتی افزایش حقوق اعمال نمی شود که این یکی از بهترین اقدام های مجلس برای گسترش عدالت اجتماعی است.

نماینده مردم دامغان با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم خود را نماینده همه مردم ایران می‌داند، گفت: ناکارآمدی اشباع شده مدیریتی کشور و فاصله گرفتن مسوولان از اصول انقلاب طی دوره‌های گذشته چالش اقتصادی و معیشتی را به وجود آورد که دولت سزدهم و مجلس یازدهم رفع مشکلات را با اهتمام ویژه دنبال می‌کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در سطوح راهبردی روز به روز قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه داده است به گونه‌ای که امروز به عنوان یک قدرت مهم منطقه ای تبدیل به یک بازیگر تاثیرگذار و پرنفوذ در عرصه‌های بین‌المللی شده است.

علیزاده اضافه کرد: نگاهی به حجم و شدت دشمنی نظام سلطه با همه ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی و اطلاعاتی خود به خوبی گواه این مساله است که امروز انقلاب اسلامی توانسته است مهمترین الگوی رقیب برای نظام سرمایه دار جهانی باشد.

وی تاکید کرد: این دستاورد بزرگ تنها براساس حرکت بر مدار مکتب امام و هدایت رهبری حکیم انقلاب و مجاهدت مردانی چون حاج قاسم‌ها به دست آمده است. مردانی که با ولایت پذیری و عقلانیت و کارآمدی خطوط طراحی شده توسط رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشیدند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: