[ad_1]

حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت، با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی در رزمایش جهادی دامپزشکی استان سمنان، اظهار داشت: این رزمایش با هدف کمک به عشایر و دامداران استان سمنان در زمینه‌های واکسیناسیون سمپاشی و مبارزه با بیماری های مرتبط با دام برگزار می شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به ظرفیت بالای گروه های جهادی بسیج در خدمت رسانی در عرصه های گوناگون، اذعان داشت: بسیج در هر عرصه‌ای که به کمک نیاز باشد به کمک مردم شتافته و در هر نقطه‌ای که قشر از مردم کشور دچار مسئله شوند این ظرفیت مردمی به میدان می‌آید.

وی در ادامه بیان کرد: جهادگران استان سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی(۲) به عنوان چهارمین رزمایش جهادی در سطح استان که اخیراً برگزار شد در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی پرداختند و رزمایش جهادی دامپزشکی نیز در ادامه رزمایش جهادگران فاطمی(۲) برگزار می‌شود.

دامغانی با اشاره به مشارکت و خدمت رسانی گروه های جهادی به دستگاه‌های اجرایی در زمینه های مورد نیاز، خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلف آبرسانی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و در عرصه سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی حضور گروه های جهادی، امدادرسان در خدمت رسانی مطلوب کشور است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: