[ad_1]

به گزارش مرآت، همزمان با هفته پژوهش و فناوری دکتر عباس گلرو طی نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به بررسی برنامه‌ها و مسائل این دانشگاه در حوزه انتخابیه خود پرداخت.

وی محیط دانشگاه را فضایی ضروری برای پرورش روح و جان هر انسان توصیف کرد و افزود: با نسلی مواجه هستیم که بیش از هر چیز نیازمند همدمی و هم نشینی بیشتر است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت‌های زیرساختی دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنان را بسیار مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: با یک برنامه‌ریزی کارآمد، تعاملی و هم‌فکری میان مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه می‌توان از این ظرفیت و امکانات موجود استفاده بهینه کرد.

گلرو با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه زیرساخت‌های دانش بنیانی در منطقه تأکید کرد: بر اساس اقدامات انجام شده و چیدمان درست، توسعه زیر ساخت های زنجیره ای دانش بنیانی در دستورکار قرار دارد.

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم با ارائه گزارشی، شرایط واحدهای استان در حوزه‌های مختلف را تشریح و به بررسی توانمندی ها، ظرفیت ها و مشکلات توسعه ای این دانشگاه پرداخت.

در ادامه این نشست که با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، معاونین و مدیران استانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان همراه بود، گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته پژوهش و نیازهای فناورانه این دانشگاه مطرح شد.

بازدید از مجموعه کم نظیر ورزشی آزادگان واحد سمنان به عنوان یکی از ظرفیت های زیرساختی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در حوزه ورزش و جوانان پایان بخش برنامه های این مقام مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بود.

انتهای پیام /

[ad_2]

منبع

Shares: