[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت، فرشید فلاح در نشست با مسئولان خبرگزاری های مستقر در استان سمنان با اشاره به مصوبه شورای اطلاع رسانی برای شناسایی مسایل و مشکلات و نیازهای خبرگزاری های مستقر در این استان گفت: جمع بندی این نشست برای تلاش در رفع مشکلات و تامین نیازهای خبرگزاری ها به شورای اطلاع رسانی استان سمنان ارائه خواهد شد.

وی، با اعلام آمادگی برای بازدید میدانی از دفاتر خبرگزاری های استان سمنان اظهار کرد: در نظر است با رفع نیازها و مشکلات، فعالیت اطلاع رسانی خبرگزاری ها توسعه یافته و خبرهای خوب و امیدوار کننده این استان به خوبی در سطح ملی منتشر و جایگاه سمنان در افکار عمومی کشور ارتقاء یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: شورای اطلاع رسانی در نظر دارد تا با احصای نیازهای خبرگزاری های مستقر در این استان، مشکل جدی در راه فعالیت خبرنگاران و خبرگزاری ها برای اطلاع رسانی بهتر در این استان نباشد.

برخی از مدیران و فعالان خبرگزاری های مختلف مستقر در استان سمنان نیز در این نشست به بیان مسایل و مشکلات و نیازهای خود پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسوولان به تسهیل در امر اطلاع رسانی شدند.

مسائل معیشتی، کمبود نیروی انسانی، مشکلات تجهیزاتی، لزوم توجه به آموزش خبرنگاران، ارتباط بهتر و بیشتر روابط عمومی دستگاههای اجرایی با خبرنگاران و خبرگزاری ها و … از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: