[ad_1]

در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطرح شد؛

به گزارش خبرنگار مرآت؛ ضیالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آقا میری رئیس سازمان دامپزشکی کشور، حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان و جمعی از مدیران با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

 

حضور جهادی ۳۰۰ دامپزشک و پیرادامپزشک جهت خدمت رسانی

حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی دامپزشکی در شرق استان سمنان، اظهار داشت:  این رزمایش در عرصه های ویزیت و درمان رایگان، واکسیناسیون دام، سمپاشی اماکن دامی و آموزش و ترویج در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر ماه در استان برگزار می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با اشاره سمپاشی بالغ بر یک میلیون متر مربع جایگاه دام در این رزمایش، عنوان کرد: ۴۸ منطقه جهت خدمت رسانی در رزمایش جهادی دامپزشکی انتخاب شده و تعداد ۱۰۰ گروه عملیاتی متشکل از ۳۰۰ نفر دامپزشک و پیرادامپزشک در این رزمایش دو روزه به دامداران خدمت رسانی می کنند.

آقا میری رئیس دامپزشکی کل کشور در این جلسه گفت: یکی از مهمترین ماموریت های دامپزشکی کشور، واکسیناسیون دام ها است.

مسئولین وظیفه ی شناسایی محرومین را بر عهده دارند

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خدمات بسیاری انجام شده که اگر ورود این قرارگاه نبود، هرگز این کارها در مناطق محروم انجام نمی شد.

وی افزود: ما به عنوان مسئولین وظیفه ی شناسایی محرومین را بر عهده داریم تا بتوانیم خدمتی مناسب و در موقعیت مناسب ارائه دهیم.

مطیعی با بیان اینکه موضوع تامین نهاده های دامی یکی از مطالبات دامداران استان است، اظهار کرد: تلاش هایی برای تامین آن انجام شده و همچنان باید قرارگاه محرومیت زدایی در این راستا تلاش کند.

خدمات دهی به ۴۸ منطقه محروم استان در رزمایش جهادی دامپزشکی 

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این دیدار گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی دامپزشکی استان همکاری بسیار خوبی داشته که قدردان زحمات آنها هستیم.

وی افزود: در رزمایش جهادی دامپزشکی ۴۸ منطقه محروم استان مشخص شده که در آنها کار خدمت رسانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: