[ad_1]

به گزارش مرآت؛

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان اظهار کرد: انتظار می‌رود که بانک‌های عامل استان همچون گذشته با اقدامات مطلوب و موثر در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند.

این مسوول ارشد اجرایی تصریح کرد: بانک‌های عامل استان در بحث بازگرداندن ۶۵ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد به چرخه تولید، نقش اصلی و اساسی را ایفا کردند.

وی با گلایه از گشایش حساب بانکی از سوی شرکت های فعال استان در دیگر استان‌ها تاکید کرد: ضرورت دارد تا واحد های تولیدی مستقر در استان در راستای تقویت سیستم مالی و بانکی استان، مراودات مالی و اعتبارس خود را به بانک‌های عامل استان منتقل کنند.

استاندار سمنان با اشاره به حمایت دولت از تولیدکنندگان افزود: همچنان تاکید داریم که هیچ واحد تولیدی در سطح استان نباید به دلیل بدهی و معوقات به بانک های عامل استان، تحت تملک بانک درآید.

وی خاطرنشان کرد: در بحث پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان، تاکنون بر اساس گزارش اعلامی از سوی بانک ها، بیش از یک هزار مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: پیشنهادات، مطالبات و دغدغه‌های بانک‌های عامل در قالب کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان احصاء و از طریق مرکز پیگیری خواهد شد.

وی گفت: ضرورت دارد تا شورای هماهنگی بانک‌های استان در راستای امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی عملکرد نظام و دولت، اقدامات صورت گرفته در حوزه بانک‌های عامل را به صورت ویژه اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

Shares: