[ad_1]

به گزارش مرآت؛ حجت‌الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر افزود: وحدت حوزه و دانشگاه باید با حوزه‌های دیگر از جمله اقتصاد، فرهنگ و سیاست گره بخورد تا راهگشای بسیاری از مشکلات کشور شود.

وی به ۲۷ آذرماه سالروز شهادت مفتح و هفته پژوهش اشاره و ابراز کرد: ارتباط مدیران و مسوولان کشور با این ۲ جایگاه می‌تواند مکمل پیشبرد اهداف در حوزه‌های مختلف صنعت، اقتصاد، بازار و حتی مسایل سیاسی و فرهنگی باشد.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر معاون رییس جمهور چین به ایران طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: قراردادهای بزرگی در حوزه‌های مختلف بسته شد که در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی خواهیم بود و در این راستا مساله جایگاه دلار در اقتصاد کشور کمرنگ می‌شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته قراردادهای مناسبی با روسیه و سایر کشورها به امضا رسید، اظهار کرد: همه وزیران دولت به ویژه گروه اقتصادی در تلاش هستند که با رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال سرعت بیشتری به گردش چرخه اقتصادی کشور ببخشند.

امام جمعه موقت شاهرود با تاکید بر اینکه اقدام‌های اساسی و زیرساختی مناسبی طی یکسال گذشته در کشور صورت گرفته است، افزود: مردم قدردان مسوولان جهادی هستند و پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

حجت الاسلام نظری به ربودن امام جمعه خاش اشاره و ابراز کرد: دشمنان می‌خواهند با ربودن و به شهادت رساندن مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل تسنن خاش به ما درس آزادی بیاموزند؟ این آزادی و مردانگی است.

وی با اشاره به قطعنامه سازمان ملل علیه ایران گفت: لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل موهبتی بود که خداوند نصیب ما کرد.

خطیب جمعه شاهرود در بخش دیگر از سخنان خود به برگزاری اجلاسیه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اشاره و اظهار کرد: در این اجلاسیه نتیجه کارگروه‌های تخصصی در عرصه‌های مختلف ارایه شد که به زودی اتفاق‌های خوبی در شهرستان، استان و کشور در این زمینه رقم می‌خورد.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: بستری در شهرستان شاهرود فراهم شده که هر فردی طرحی قابل اجرا در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و تربیتی داشته باشد مسوولان اجرایی آن را در دستور کار قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: