[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛ سال‌ها است که پروژه‌های نیمه تمام معضلی برای مردم استان سمنان شده است، .پروژه هایی که از سمت مسئولان برای اتمام آن وعده داده می شود، اما همچنان پس از سالیان متمادی بلاتکلیف هستند و نه تنها افتتاح نشده بلکه روز به روز بر فرسودگی شان هم افزوده خواهد شد.

استادیوم پنج هزار نفری دامغان یکی از این چندین پروژه تاریخی شهرستان دامغان است که پس از ۱۶ سال چشم انتظاری مردم این شهرستان همچنان به حال خود رها شده است و فقط خاک می خورد و همچنین عدم تخصیص بودجه برای تکمیل آن را به فرصتی برای سارقان تبدیل کرده  تا تجهیزات باقیمانده را به سرقت ببرند و سالها انتظار مردم دیار صددروازه بی ثمر بماند.

کلنگ این پروژه در سال ۱۳۸۵ همزمان با روی کار آمدن دولت نهم به زمین زده و مقرر شده بود در مساحت ۲۲ هزار و ۷۵۰ متر مربع فضای روباز و ۳ هزار و ۲۲۵ متر مربع فضای سرپوشیده احداث شود.

پس از انجام تشریفات اداری و برگزاری مناقصه در همان سال ها پیمانکار ساخت این پروژه را در دست گرفت و حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که پس از طی چندین ماه به دلایل مختلف کار ساخت پروژه متوقف شد و تاکنون نیز هیچ اثری از شروع مجدد فعالیت عمرانی در این پروژه نیست.

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان که پس از روی کار آمدن مجدد پیگیری این پروژه ناتمام را در دست گرفته است، ضمن گفتگو با خبرنگار مرآت در مورد اقدامات انجام گرفته در این راستا گفت: یکی از طرح های نیمه کار شهرستان دامغان این پروژه بود که به محض ورود بنده برای تکمیل این پروژه اقدام شد، اما پس از رایزنی های لازم با وزیر وقت در دولت گذشته هیچ اقدام موثری صورت نگرفت.

نماینده مردم شهرستان دامغان در ادامه افزود: در دولت سیزدهم این پروژه مجدد مورد پیگیری قرار گرفت و وزارت ورزش ۷ میلیارد تومان بودجه سال ۱۴۰۱ را برای این اتمام این پروژه در نظر گرفت و همچنین شخص وزیر نیز از سهم ۲۷ درصدی وزارت خانه مبلغی را برای کمک به اتمام پروژه لحاظ نمود.

بنا به گفته علیزاده نماینده ی دامغان تکمیل این پروژه از سمت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حال پیگیری و قرار بر برگزاری مناقصه و جذب مجدد پیمانکار در دیماه سالجاری است.

انتهای پیام/

 

 

[ad_2]

منبع

Shares: