[ad_1]

به گزارش مرآت؛ علی جمادی معاون دادستان کشور، با بیان اینکه طی هفت ماهه نخست سال جاری ۱۴ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در سراسر کشور کشف شده است، تاکید کرد: ۱۴۸ میلیارد تومان از این میزان شامل یک درصد، سهم استان سمنان بوده است.

وی با بیان اینکه عزم مسئولان استان سمنان در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز جدی بوده است، ابراز کرد: میزان کالای مکشوفه در استان سمنان نشان از عزم جدی مسئولان در بخش‌های مختلف دارد.

معاون دادستان کشور با بیان اینکه موضوع دیگر در زمینه مقابله با کالاهای قاچاق ساماندهی انبارها است، تاکید کرد: در بازدیدی که از استان سمنان صورت گرفت مقرر شد تا انبارهای اموال تملیکی موجود در سمنان ساماندهی و قفسه بندی تا از نظم خوبی برخوردار شوند.

جمادی با بیان اینکه در شهرستان شاهرود که فاقد انبار مربوط به اداره کل اموال تملیکی است نیز مقرر شده تا مکان مناسبی در نظر گرفته شود، تاکید کرد: فعلاً این انبار به صورت استیجاری تهیه می‌شود تا مشکل در این زمینه حل شود.

وی افزود: در این سفر به استان سمنان همچنین مقرر شد پرونده‌هایی که در قاچاق کالا و ارز بنا به دلایلی چه در تعزیرات و چه در دادگستری منجر به صدور رأی نشده نیز معلوم شود تا به نتیجه قطعی برسند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: