[ad_1]

کمال طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت، با اشاره به باز بودن تمامی جاده‌های سطح استان، اظهار داشت: علی‌رغم بارش برف در مناطق سردسیر استان مانند گردنه فیروزکوه، فولادمحله و گردنه چاشم از شب گذشته، تا این لحظه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد وسایل نقلیه در تمامی نقاط استان برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان به صدور هشدارهای هواشناسی و کشاورزی اشاره کرده و خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در زمینه کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما از روز شنبه تا سه شنبه هفته جاری، موارد لازم به مسئولان ذیربط در جهاد کشاورزی استان ابلاغ شد تا کشاورزان استان با اطلاع یافتن از شرایط جوی، تمهیدات لازم را در مراقبت از محصولات خود داشته باشند.

وی افزود: اطلاعات و هشدارهای هواشناسی از طریق صدا و سیمای استان به اطلاع عموم رسیده و انتظار می رود مردم استان در این ایام از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت تمهیدات لازم سفر را از پیش مهیا کنند. همچنین کوهنوردان با اطلاع از شرایط جوی منطقه مورد نظر و رعایت نکات ایمنی لازم به صعود به ارتفاعات اقدام کنند.

طاهریان با اشاره به آمادگی دستگاههای اجرایی مرتبط در استان، تاکید کرد: پس از اعلام هشدار زرد هواشناسی دستگاه های راهداری امدادی و خدماتی استان در حال آماده باش هستند تا در صورت ضرورت به انجام عملیات های امدادی اقدام کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: