[ad_1]

به گزارش مرآت، موسی بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن اشاره به بارش پراکنده برف و باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان به خصوص در ارتفاعات، تاکید کرد: به دلیل بارش برف و لغزندگی محورهای مواصلاتی مرتفع، استفاده از زنجیر چرخ در جاده‌های استان الزامی است.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات استان سمنان برف باریده و لذا مردم از حضور در این بخش‌ها به دلیل مخاطرات جاده‌ای، کاهش دید، لغزندگی و امکان گرفتار شدن در کولاک، خود داری کنند، بیان داشت: کسانی که الزام برای حضور در جاده‌های برف گیر استان را دارند تجهیزات فصل سرما را فراموش نکنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با تاکید بر جلوگیری پلیس راه از تردد خودروهای بدون تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، ابراز داشت: مردم قبل از ورود به جاده‌ها حتماً از وضعیت جوی و راه‌ها اطمینان حاصل کنند.

بزرگی با بیان اینکه در محورهای فولاد محله و فیروزکوه و شمال مجن و خوش ییلاق شاهد بارش برف هستیم، تاکید کرد: کاهش دید افقی در کنار لغزندگی از دیگر مخاطرات این راه‌ها است.

وی با بیان اینکه هیچ جاده‌ای در استان سمنان مسدود نیست و تنها شاهد بارش برف و لغزندگی هستیم، گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان سمنان تا فردا ادامه دارد و مردم توصیه‌های ایمنی پلیس راه را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: