[ad_1]

به گزارش مرات، سردار سرتیپ‌دوم عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان به خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی از پلیس خراسان جنوبی مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال محموله‌ای را از محورهای مواصلاتی استان سمنان به پایتخت دارند، مأموران خبره و کارکشته عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرعت هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا را در دستور کار خود قرار دادند.

حسنی با اشاره به اعزام چند تیم عملیاتی و اطلاعاتی به محور شاهرود – دامغان، ادامه داد: تریلی تانکردار حامل مواد در محدوده روستای بق، شناسایی و در اقدامی هماهنگ و منسجم در پلیس راه دامغان – سمنان متوقف شد.

وی یادآور شد: ۱۱۰ کیلوگرم شیشه و ۲۰ کیلوگرم هرویین از طریق مرزهای شرقی کشور به طور ماهرانه‌ای بارگیری شده بود و در این عملیات یک نفر راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن قدردانی از تعامل موثر صورت گرفته در قالب این عملیات، بر تقویت همکاری های درون سازمانی به منظور برخورد قاطع با سوداگران مرگ تاکید کرد و از عموم مردم خواست هر گونه اطلاعات و اخبار خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: