[ad_1]

به گزارش مرآت، خلیل دلپاک مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: اکنون ۱۵ درصد ودیعه‌گذاران حج تمتع استان سمنان در فراخوان تکمیل اطلاعات نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کردند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: ثبت‌نام برای شرکت در حج تمتع مربوط به سال ۱۳۸۶ و سال‌های قبل است که بسیاری افراد در هنگام ثبت‌نام در آن زمان فاقد کدپستی، تلفن همراه و حتی تلفن ثابت بودند.
وی بیان کرد: بسیاری از ودیعه گذاران حج تمتع در استان سمنان در زمان ثبت‌نام حتی کدملی نیز ارایه ندادند و اکنون ضرورت دارد نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان با اشاره به گذشت زمان ثبت‌نام حج تمتع، افزود: از زمان ثبت نام تا کنون ممکن است نشانی محل زندگی بسیاری افراد نیز تغییر کرده باشد.

وی تصریح کرد: ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند با استفاده از یکی از چهار روش نسبت تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

دلپاک اظهار داشت: ودیعه‌گذاران حج تمتع در استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به این نشانی اینترنتی با پاسخ به پرسش‌ها نسبت به ثبت اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

وی یادآور شد: ودیعه‌گذاران حج تمتع در استان سمنان می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۰۲۳۳۳۴۴۵۱۸۲ در ساعت‌های اداری نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند و مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز از دیگر راهکارهای شرکت در فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع است.

مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: ارسال عدد یک به شماره‌ ۵۰۰۰۴۰۷۵۰۰۰۴۸۰ از دیگر راهکارهای تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع استان سمنان است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: