[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛ همایش جهاد تبیین در راستای تحلیل اتفاقات روز در جامعه و آشنایی دانش آموزان با علت وقوع حوادث اخیر در مجتمع آموزش کلاهدوز مهدیشهر با حضور جمعی از دانش آموزان و مشاورین مذهبی و فرهنگیان برگزار شد.

حجت الاسلام ماشاالله  معمارزاده ؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در این همایش با اشاره به اهمییت جهاد تبیین با توجه به شرایط روزجامعه گفت: فریضه جهاد تبیین یک نیاز ضرروی وفوری برای آحاد جامعه است و نیاز است با برگزاری مراسم ها و همایش های متعدد در این زمینه اقدامات موثر انجام گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در ادامه افزود: تا انتهای سال جاری قرار بر این است که همایش جهاد تبیین در چندین مرحله برگزار شود و مخاطب این همایش دانشجویان، مادحین و دانش آموزان و گروههای مذهبی هستند.

معمارزاده خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این همایش به جهت تفریح و سرگرمی دانش آموزان و یکنواخت نبودن فضای همایش و البته آشنایی بسیجیان با ساختار اسلحه قسمتی تحت همین عنوان برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

دشمن به دنبال تجزیه خاورمیانه است

ابوالفضل روحی؛ عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در این همایش با اشاره به توطئه وبرنامه ریزی دشمن برای به آشوب کشاندن ایران اسلامی گفت: متاسفانه این اغتشاشات برنامه ریزی و پایه ریزی شده از سوی دشمن بود و اگرچه پیامد هایی را برای کشور به دنبال داشت، اما  در نهایت انقلاب اسلامی ایران سرافراز باقی خواهد ماند و دست توطئه آنها برملا شد.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه افزود: آمریکایی ها در دوران ستم شاهی به نتیجه رسیده بودند که باید  در ایران تغییرات ساختاری وانقلاب اسلامی را بپذیرند ، اما آنها به دنبال نفوذ در انقلاب بودند تا بتوانند عمال خود را در ان جایگزین کرده و به اهداف شان دست یابند که برخلاف تصورشان با مقاومت مردم و رهبری ایران برای جلوگیری از نفوذ غرب مواجهه شدند.

وی در ادامه افزود: دشمن امروز براساس نظریه برنارد لوئیس یکی از نظریه پردازان آمریکایی برای سلطه غرب برخاورمیانه به دنبال تجزیه کشور ها است تا از قدرت انها کاسته شود و در نقشه انها ایران تنها مرکزی خواهد شد و با جداشدن قومیت ها دسترسی ایران به ابهای آزاد از بین می رود.

روحی همچنین تصریح کرد: خاورمیانه ۱۷ کشور دارد ودر طرح جدید برنارد لوئیس این  ۱۷ کشور باید تبدیل به ۳۷ کشور شود و ترامپ دیوانه طرح خاورمیانه جدید را علنی کرد و اصرار انها را فاش کرد در حالیکه تا قبل ان مخفیانه بود.

این عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به سخنان رهبری و تاکید ایشان برنقشه وتوطئه امریکا برای تجزیه ایران ابراز کرد: براساس نقشه غربی در ایپک ۱۳ برنامه محوری در ایران برای تجزیه طرح ریزی شده است که اجرایی شدن انها را مانند حمله به نظامیان وکشته سازی تحریک قومیت ها تلاش برای  اعتصاب های سراسری در چند ماه اخیر مشاهده کردیم.

وی در نهایت خاطر نشان کرد: باید در قبال توطئه انها برای سوریه سازی ایران هوشیار باشیم واجازه ندهیم نقشه انها برای تجزیه خاک ایران و عقب گرد کشور محقق شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: