[ad_1]

به گزارش مرآت، سردار عبدالله حسنی با اشاره به دستگیری سارقان سابقه دار منزل و اماکن خصوصی در دامغان، تاکید کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در دامغان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی، سرنخ‌های ی از حضور سارق سابقه دار را در اکثر سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را حین فروش اموال سرقتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهم در تحقیقات تخصصی و پیچیده پلیس و ۵۸ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد ادامه داد: با اقرار سارق به همدستی دو نفر دیگر در انجام سرقت‌ها، متهمان دیگر این پرونده شناسایی و دستگیر، که از مخفیگاه آنان مقدار زیادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد و اعضای این باند به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

حسنی بیان کرد: با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو با سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله در کامیونتی از کرج عازم مشهد بود که در شاهرود متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت همچنین فرد خاطی بعلاوه محموله توقیفی به دستگاه قضائی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: