[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت، حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی استان با تبریک هفته بسیج، بر بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: نعمت رهبری از الطاف خاصه خداوند متعال برای مسلمین جهان و به ویژه ملت شریف ایران است و خدا را شاکریم که در عصر حاضر و تحت‌ لوای رهبر معظم انقلاب قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر اهمیت کارکرد بسیج طلاب و روحانیون اشاره کرد و افزود:ما باید از تجربیات موفق گذشته استفاده کنیم و با عمق بخشی بر آموزش و برنامه ریزی ها فرهنگی در جهت تربیت جوانان مومن و انقلابی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در امور فرهنگی می بایست یک برنامه منسجم و مدون داشته و از تمامی ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و موثر در قالب طرح های ماندگار و بلند مدت استفاده کنیم.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان بر حضور فعال طلاب و روحانیون بسیجی در قالب گروهای جهادی و نقش آفرینی در عرصه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حوادث ناگوار طبیعی مانند سیل و زلزله، بیماری کرونا، مواسات و کمک های مومنانه تاکید کرد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی از آمادگی و برنامه ریزی مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بر توانمندسازی طلاب و روحانیون بسیجی در حوزه های مختلف فرهنگی و سیاسی خبر داد و توجه به رسالت طلاب و روحانیون در عرصه جهاد تبیین را از مهم ترین اولویت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان برشمرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: