[ad_1]

به گزارش مرآت، علی بحیرایی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری مردم استان سمنان ۱۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند، تاکید کرد: کمک به نیازمندان و همچنین ساخت طرح‌ها و پروژه‌هایی که منفعت عام دارند، از جمله مقاصد هزینه کرد این زکات بوده است.

وی با بیان اینکه ۹۶ درصد از زکات پرداختی توسط مردم استان سمنان صرف امور نیازمندان و محرومان شامل جهیزیه، لوازم‌التحریر و تحصیل، حمایت و… می‌شود، افزود: مابقی این مبلغ به پروژه‌هایی مانند مسجد، سرویس بهداشتی روستاهای محروم و… اختصاص یافت.

اهدای کمک هزینه درمان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه هشت هزار و ۷۵۶ خدمت در قالب پروژه‌های عام‌المنفعه و کمک به نیازمندان و محرومان توسط زکات پرداختی مردم استان طی شش ماه اول سال جاری صورت گرفته است، ابراز داشت: مرمت و بازسازی مسکن نیازمندان از جمله این خدمات بوده است.

بحیرایی با بیان اینکه ۶۲ واحد مسکونی نیازمندان استان از طریق زکاتی که مردم در شش ماهه اول سال جاری داده‌اند، مرمت و بازسازی شده است، تاکید کرد: در این مدت بیش از ۶۷۰ کمک هزینه درمانی نیز از طریق زکات پرداختی مردم به نیازمندان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار و ۲۰۰ کمک هزینه معیشتی با زکاتی که مردم پرداخت کرده‌اند در استان سمنان اهدا شده است، تاکید کرد: زکات پرداختی از سوی مردم بسیار به ما کمک کرد تا بتوانیم یاری گر محرومان استان باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: