[ad_1]

به گزارش مرآت؛ سعید طبسی رییس هیأت والیبال شاهرود اظهار داشت: با برگزاری مسابقات مرحله حذفی، تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور در شاهرود مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله حذفی ۱۶ تیم حضور داشتند، ابراز داشت: نخستین دیدار امروز، کندوان شمال نور توانست با نتیجه سه بر صفر در برابر توپکا بابلسر به پیروزی دست یابد، مقاومت بسیج هم با همین نتیجه رازین پلیمر را از پیش رو برداشت.

طبسی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۰ تیم در شاهرود آغاز شد، اظهار داشت: مس سونگون تبریز در برابر درنا لار ارومیه به برتری سه بر یک دست یافت، فولاد مبارکه سپاهان نیز با نتیجه مشابه سه بر یک طلوع سپیدباران را شکست داد.

رییس هیأت والیبال شاهرود ادامه داد: گل گهر سیرجان با نتیجه سه بر یک مغلوب دخانیات شد، چادرملو اردکان در رقابتی نزدیک با نتیجه سه بر دو مهر و ماه اسپادانا اصفهان را شکست داد.

وی با اشاره به اینکه رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در دستور کار است، افزود: در دیدارهای پایانی ششمین روز از رقابت‌ها ، عقاب نهاجا با نتیجه سه بر یک شهرداری شهریار را از پیش رو برداشت و نصر امید شاهرود نیز با نتیجه مشابه سه بر یک توانست زرین اسکان میاندوآب را شکست دهد.

به گفته وی، این دوره از رقابت‌ها مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود.

طبسی با بیان اینکه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی در سالن‌های ولی‌عصر(عج) شهرداری و امام علی(ع) آموزش و پرورش برگزار می‌شود، ابراز داشت: هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند، همچنین هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند.

بیش از دو هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی شهرستان شاهرود زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور آذرماه سال گذشته با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار شد.

[ad_2]

منبع

Shares: