[ad_1]

به گزارش مرآت، سید حسن تقوی سرپرست بیمارستان ولایت دامغان اظهار کرد: در حال حاضر ۳ متخصص زنان و زایمان در کلینیک تخصصی برادران رضایی شهرستان دامغان به عنوان پزشکان طرحی حضور دارند و یک متخصص زنان دیگر نیز در دامغان، دارای مطب است.

وی ادامه داد: هیچ محدودیتی برای صدور مجوز مطب برای پزشکان متخصص نداریم و تنها پس از گذشت ۲ ماه از شروع فعالیت خود می‌توانند درخواست تاسیس مطب بدهند و یک موضوع کاملا اختیاری و بر عهده پزشکان است.

وی گفت: در هشت ماه ابتدایی سال جاری، ۲۶۹۸ مراجعه کننده توسط ۳ متخصص زنان و زایمان کلینیک تخصصی برادران رضایی ویزیت و ۸۰۴ بیمار در این کلینیک توسط متخصص رادیولوژی خدمت سونوگرافی را دریافت کردند.

سرپرست بیمارستان ولایت خاطرنشان کرد: علاوه بر پزشکانی که در این کلینیک فعالیت می‌کنند پزشکان دیگری نیز در مطب های شخصی خود فعالیت دارند که شامل متخصص زنان نیز و یک پزشک در بخش خصوصی می‌شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت ها و توجهات ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستان دامغان، افزود: تمام تلاش ما در حوزه سلامت این شهرستان جلب رضایت مردم و کاهش آلام درد و بیماری این عزیزان است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: