به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان سمنان که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: در توسعه استان سمنان عوامل متعددی ازجمله شناخت ظرفیت‌ها و به‌کارگیری آنها به‌صورت کامل و جامع با برنامه‌ریزی مدون و اصولی نقش دارد.

وی با تأکید بر احصای تمامی نقاط قوت و ضعف بر سر راه توسعه همه‌جانبه استان سمنان گفت: باید نقاط قوت تقویت و در رفع نقاط ضعفی که مانعی بر سر راه توسعه استان قرارگرفته‌اند؛ تلاش و همتی مضاعف صرف شود.

استاندار سمنان مؤلفه‌های هشت‌گانه توسعه استان سمنان را برشمرد و یکی از مهم‌ترین آنها را راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در استان سمنان عنوان کرد.

آشناگر بر لزوم جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باید در صورت وجود مانع بر سر راه سرمایه‌گذاران متقاضی راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در استان، موانع برطرف و از این متقاضیان حمایت ویژه‌ای به عمل آید.

وی با تأکید بر اینکه باید از تولیدکنندگان و صنعتگران استان به‌صورت ویژه حمایت شود افزود: حمایت از تولید آسانسور و پله‌برقی در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: در اعطای تسهیلات به متقاضیان راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در بخش آسانسور و پله‌برقی هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد و تسهیلات بلافاصله با رسیدگی و بررسی‌های اولیه به متقاضیان اعطا می‌شود.

آشناگر با اشاره به موارد در دست بررسی در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: برای راه‌اندازی واحد‌های تولیدی نیاز به ارائه طرح مدون و دقیق از سوی متقاضیان است تا بتوان تصمیمات لازم در حوزه‌های مختلف را به‌درستی اتخاذ کرد.

انتهای پیام/ ع

Shares: