[ad_1]

به گزارش مرات، سید محمدرضا هاشمی در دیدار معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات غدیر استانداری افزود: تحقق ۱۲۰ درصدی تعهد اشتغال در استان سمنان تا پایان امسال پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال سه تعاونی استان سمنان به عنوان تعاونی نمونه در کشور معرفی شد، ادامه داد: در بخش دانش‌بنیان‌ها نیز شرکت تعاونی دانش‌بنیان‌ استان نمونه کشوری شد.

استاندار سمنان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی‌ها مورد توجه باشد تا تعاونی‌ها همواره با تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پویا باشند.

وی با تاکید بر تشویق تعاونی‌های برتر ادامه داد: تجربه تعاونی‌های برتر برای استفاده، الگوبرداری و اطلاع‌رسانی شود.

هاشمی بر توجه به تامین بازار فروش برای تعاونی‌های مختلف از جمله صنایع‌دستی تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود در استان بخشی از تعاونی‌های مصرف برای فروش محصول‌های تعاونی‌ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به مزیت اقتصاد دیجیتال افزود: ایجاد و تقویت تعاونی‌ها در بخش اقتصاد دیجیتال، اعتمادافزایی در بخش‌های مختلف تعاونی از جمله تعاونی‌های صنایع‌دستی، کشاورزی، صنعتی و معدنی مورد توجه باشد.

استاندار سمنان گفت: مردم این خطه از گذشته روحیه تعاونگری داشته‌اند و نخستین تعاونی روستایی کشور در روستای داورآباد در غرب این استان تشکیل شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: