[ad_1]

به گزارش مرآت؛ محمد بهرامی فرماندار سمنان اظهار داشت: تکمیل و توسعه آمفی تئاتر دانشگاه سمنان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، تجهیز و تکمیل بخش سرطان بیمارستان کوثر با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان از جمله اعتبارات هزینه شده پیرو مصوبه سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

وی ادامه داد:  آسفالت و بهسازی جاده کمربندی سمنان با اعتبار ۸۹ میلیارد تومان و احداث تصفیه خانه و خط انتقال با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، از دیگر طرح‌های مصوب سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به استان سمنان است.

بهرامی بیان کرد: شعار دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، احیای اهداف عالی انقلاب است که به لطف اقدام‌های دولت سیزدهم و دولتمردان، در ریل انقلاب در حرکت هستیم و با تخصیص اعتبارهای لازم، فعالیت‌های زیربنایی شهری و روستایی و روند تکمیل طرح‌های نیمه تمام با تمام قدرت اجرا می‌شود.

فرماندار سمنان تصریح کرد: اولویت دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است و اجرای طرح‌های جدید، به جز موارد ضروری، در دستور کار قرار نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور سیزدهم آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان سفر کرد.

آیت‌الله رئیسی و شماری از اعضای هیات دولت در قالب نهمین سفر استانی میهمان مردم استان سمنان شدند که این سفر به همراه ۵۴١ مصوبه در سمنان، در کنار تلاش برای رفع مشکل‌ها، دلگرمی مردم به آینده و اعتماد را به مردم دیار دارالمرحمه بازگرداند و اکنون خبر خوش جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی مصوبه سفر رییس‌جمهور از سوی مسوولان استان، بار دیگر کام مردم ولایتمدار استان سمنان را شیرین کرد.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ از سوی مرکز آمار کشور، جمعیت استان سمنان با هشت شهرستان، ۷۰۲ هزار و ۳۶۰ نفر است که از این شمار، حدود ۲۲۰ هزار نفر در مرکز استان (شهرستان سمنان) ساکن هستند.

[ad_2]

منبع

Shares: