[ad_1]

مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان:

به گزارش مرآت، سیدهادی نقیبی مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان اظهار کرد: ۵۱ زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان به دلیل مسایل و محکومیت‌های مالی، مهریه، نفقه زندانی هستند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان بیان کرد: رسانه با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه نقشی مهم در جذب کمک خیران در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارد و انتظار می‌رود در این بخش بیش از پیش یاریگر باشد.

وی ادامه داد: آزادی افراد جرایم غیرعمد کمک بزرگی به خانواده‌های آنان و جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

نقیبی تصریح کرد: انتظار می‌رود افرادی که تمکن مالی دارند و از وضعیت خوبی مالی برخوردار هستند بیش از پیش در زمینه کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همراه باشند.

وی اضافه کرد: مردم استان سمنان می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب‌های ۰۱۰۵۷۰۱۶۸۷۰۰۵ نزد بانک ملی و شماره حساب جام ۱۰-۳۲۵۱۷۸۵۹ بانک ملت به حساب ستاد دیه این استان واریز کنند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان اظهار داشت: شهروندان می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۵۸۵ نزد بانک ملی پرداخت کنند و در این روش نیاز به مراجعه به بانک نیست و شهروندان از خانه می‌توانند کمک کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: