[ad_1]

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در نشست خبری گرامیداشت چهل و سومین سالگشت تشکیل بسیج، گفت: تقابل بین حق و باطل از زمان خلق انسان وجود داشت، اما در مصادیق مختلف، در زمان حضرت ابراهیم نمرود بود در زمان حضرت موسی فرعون بود، در زمان پیامبر مشرکان و کفار و در زمان امام خمینی(ره)، رضاخان و محمدرضاشاه پهلوی بودند و در حال حاضر نیز استکبار جهانی و صهیونیستی مقابله نظام هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: در بهار ۸۲ «رایس» طرح خاورمیانه بزرگ را پیشنهاد داد که به عراق، افغانستان، سوریه و ایران حمله کنیم و در مصاحبه‌ای توضیح داد که مراد جنگ مستقیم با آن‌ها نیست، بلکه جنگ نیابتی است و از این طریق به دنبال این هستیم که کشورهای که تابع نیستند را همسو کنیم و بعد به دنبال تجزیه کردن آن‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشاتی که در دو ماه اخیر نیز رقم خورد پرونده سوریه‌سازی نام داشت، مردم ایران ذهنیتی از سوریه دارند و از این طرح به دنبال این بودند تا مردم روحیه خود را ببازند و دشمن انسجام پیدا کند. داعش بعد از سوریه قصد داشت که از سه محور قصرشیرین، ثلاث‌باباجانی و جوانرود به کشور حمله کند و بعد از حضور مدافعان حرم در سوریه مقام معظم رهبری فرمودند که اگر حاج قاسم و مدافعان حرم داعش را در سوریه زمین‌گیر نمی‌کردند باید در کرمانشاه و همدان با آن‌ها می‌جنگیدیم.

حسینی دیباجی افزود: سال گذشته نیز تاکتیک «مرگ با هزار خنجر» برای ملت ایران طراحی شد که همان جنگ ترکیبی است یعنی دشمن از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند و از روش‌های مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی بهره می‌گیرند و البته این نشانه قدرت آن‌ها نیست؛ آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس و در جبهه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی قصد داشتند به نسل اول و دوم انقلاب ضربه بزنند، اما نتوانستند و به سراغ نسل سوم و چهارم آمدند و در چند در جنگ ترکیبی با هر وسیله‌ای به دنبال ضربه زدن به کشور و ایجاد ناامنی در کشور هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد ناامنی در کشور است گفت: کشوری که امن باشد توسعه اقتصادی پیدا می‌کند و در این مدت دولت انقلابی هم با کارهای اقتصادی رشد کرده است، آن‌ها با ناامنی به دنبال ضربه زدن به رشد اقتصادی کشور هستند. در حال حاضر کشور مشکلی از لحاظ صادرات نفت ندارد و اجرای طرح ارز ترجیحی دولت اقدام بسیار مهمی بود که اثرات مهمی دارد به‌نحوی‌که در حال حاضر کشاورزان سطح وسیعی از مزارع خود را به گندم اختصاص دادند و در سال آینده در این زمینه خودکفا هستیم؛ در حال حاضر جنگ غذا است، اما ایران با اجرای طرح ارز ترجیحی مشکلی ندارد و دشمن وقتی این موفقیت‌ها را می‌بیند برای انقلاب و نظام نقشه می‌کشد.

وی با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت: نیمی از جمعیت دنیا در این سازمان عضو هستند و نیمی از اقتصاد دنیا و هر کشوری که عضو این سازمان باشد، سازمان از آن حمایت می‌کند و با عضویت در این سازمان دیگر تحریم‌ها بی‌اثر است.

حسینی دیباجی با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای مختلف جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه عرصه نظامی گفت: دستیابی ایران به پهپاد و نقطه زن از دستاوردهای مهمی است که دشمن از این دستاوردها هراس دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر تعداد ۷۰ نفر اعتراف کردند که در اربیل عراق و اردن برای اغتشاشات آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

وی افزود: فضای مجازی دست‌آویز بزرگی برای دشمنان بود و از طریق جنگ تمام‌عیار سایبری به دنبال ملتهب نشان دادن فضای کشور بودند.

حسینی دیباجی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر آشوبگران سه دسته «گروهک‌های منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، گروه‌های پژاک، کومله و طالبان» و گروه دوم “اراذل‌واوباش اجاره‌ای” و دسته سوم “فریب‌خوردگان دهه هشتادی” هستند گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال عصبانی نگه‌داشتن مردم از انقلاب بودند و کشته‌سازی و همچنین خسته کردن نیروهای انتظامی را در دستور کار داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۵۳ میلیون دلار آمریکا از شهریور تاکنون در کف خیابان و برای اغتشاشات در ایران هزینه کرده است، گفت: ۸۰ درصد سیاه لشکر فریب‌خوردگان کف خیابان جوانان دهه هشتادی بودند، دشمن می‌گوید اگر می‌خواهید یک تمدن را نابود کنید باید آینده تمدن را نابود کنید و آینده یک تمدن همان جوانان و نوجوانان هستند این افراد فریب خوردند و دشمن آن‌ها را سپر بلای خود کردند.

وی تصریح کرد: دشمن طرح سوریه‌سازی را برای ایران در برنامه داشت. در سوریه مخالفین را تحریک می‌کردند و با ایجاد داعش آشوب به پا کردند و جنگ مسلحانه ایجاد کردند تا جنگ مسلحانه در داخل کشور ایجاد شود، اما با خویشتن‌داری نیروهای امنیتی دشمنان در این زمینه شکست خوردند و حتی خودشان از خویشتن‌داری نیروهای امنیتی در ایران تعجب کردند.

حسینی دیباجی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین بسیار تأکید دارند، گفت: دشمن به دنبال فریب جوان‌ها است و باید در این زمینه جهاد تبیین صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه در هفته بسیج از سوی بسیج طلاب ۴۵ برنامه اجرا می‌شود، گفت: مجمع علمای استانی که با حضور سردار ثنایی‌راد در ۹ دی برگزار می‌شود یکی از این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: ۲۵۰ طلبه در قالب طرح امین و هجرت در مدارس و روستاها در حوزه جهاد تبیین و نشست‌های بصیرتی حضور خواهند یافت.

حسینی دیباجی از صبحگاه شهدایی در حوزه‌های علمیه، همایش طلایه‌داران جهاد تبیین، غبارروبی مزار شهدا، تولید محتوا در فضای مجازی و تجلیل از بسیجیان شاخص به‌عنوان برخی از برنامه‌های شاخص بسیج طلاب در چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج در استان سمنان نام برد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: