[ad_1]

به گزارش مرآت؛ سرهنگ سید علی میر احمدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: برابر اعلام فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی مبنی بر تردد خودروی قاتل دو نفر از حافظان امنیت مشهد در محور مواصلاتی استان سمنان بلافاصله با بسیج امکانات و استفاده از سامانه‌های نظارتی و هوشمند پلیس یک دستگاه خودروی شخصی متعلق به متهمان در چتر اطلاعاتی پلیس سمنان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس ضمن اجرای تدابیر ویژه امنیتی در این ایام و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با رصد لحظه به لحظه اطلاعاتی در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز خودروی شخصی متهمان به همراه راننده و چهار نفر سرنشین آن در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در ایوانکی شهرستان گرمسار زمین‌گیر شدند.

جانشین انتظامی استان سمنان به بازجویی فنی و تخصصی پلیس از راننده و سرنشینان خودرو اشاره و اضافه کرد: قاتل ۲۳ ساله اهل و ساکن مشهد به صراحت به قتل دو نفر از حافظان نظم و امنیت با چاقو در مشهد اعتراف و اعلام کرد قصد متواری شدن و پناهندگی در یکی از کشورهای خارجی را داشته است.

میراحمدی در پایان تصریح کرد: سرنشینان خودرو متهمان سه نفر از اتباع خارجی و دو نفر ایرانی بودند که همه دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص انگیزه متهم ادامه دارد و نتیجه متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: