[ad_1]

به گزارش مرآت، سرهنگ احمد حاج‌پروانه رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: دشمن همواره با تحریم‌های ظالمانه درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و یکی از موضوعاتی که دشمن با نفوذ، قصد ضربه زدن به کشور را دارد، بخش اقتصاد است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، هدف از شکل‌گیری پلیس اقتصادی در کشور را اجرای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری دانست و گفت: پلیس همواره سعی دارد تا با عملکرد صحیح و درست بتواند منویات معظم‌له را جامه عمل بپوشاند.

حاج‌پروانه تصریح کرد: حضور پلیس امنیت اقتصادی کشور برای برقراری امنیت و آرامش در بخش اقتصاد بوده و هدف از حضور در مجموعه مالیاتی، کمک به این اداره کل در جلوگیری از فرار مالیاتی در چارچوب قوانین و مقررات است.

وی خاطرنشان کرد: از اردیبهشت‌ماه امسال که بحث ارز تدریجی شکل گرفت، نقش مجموعه پلیس اقتصادی در ایجاد نظم و امنیت اقتصادی بسیار اثرگذار بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پلیس امنیت اقتصادی و نظام مالیاتی را زمینه‌ساز تحقق عدالت مالیاتی دانست و عنوان کرد: حضور پلیس در کنار مجموعه مالیاتی موجب اعتماد بیشتر و برقراری عدالت مالیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: