[ad_1]

به گزارش مرآت؛ «علی‌اکبر علیزاده برمی» نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رونمایی موشک فوق پیشرفته نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موسوم به «هایپرسونیک» اظهار داشت: قرآن کریم می‌فرمایید هر میزان که می‌توانید خودتان را به لحاظ دفاعی آماده کنید و مملو از تجهیزات و سلاح‌های نظامی شوید.

علیزاده برمی تصریح کرد: به طور طبیعی با توجه به اینکه ایران اسلامی دشمنان زیادی دارد که در دوران بعد از انقلاب اسلامی در دشمنی چیزی کم نگذاشته‌اند، باید توان دفاعی خود را به صورت فزاینده افزایش دهد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رونمایی از موشک «هایپرسونیک» دشمنان ما این پیام را دریافت کردند که دیگر در خانه امن زندگی نمی‌کنند، بلکه در خانه‌های شیشه‌ای زندگی می‌کنند. الحمدالله موشکی که مهندسان در نیروی هوافضای سپاه رونمایی کردند، نسل اول موشک‌های هایپرسونیک است که ساخت نسل‌های دیگر آن در دستور کار است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ایران اسلامی قدرتمند بود و قدرتمندتر شد، تاکید کرد: پیام دیگر رونمایی از موشک هایپرسونیک به جبهه مقاومت است که بدانند یک برادر مومن و متعهد به مقاومت به نام ایران دارند که هیچ‌گاه دوستان خود را در سختی‌ها تنها نمی‌گذارد.

علیزاده در پاسخ به این سوال که وضعیت تولید خودرو و تولید موشک در کشور چگونه قابل جمع است؟ اظهار داشت: مشکلی که از گذشته تا کنون به ارث رسیده این است که برخلاف صنایع دفاع که ارتباط خود را با دانشگاه‌ها تقویت کردند تا از قدرت آنها استفاده کنند، اما، صنایعی مانند خودروسازی ارتباط خود را با دانشگاه‌ها برقرار نکردند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اتوبان تهران کرج تفاوت قابل توجهی بین بالا و پایین اتوبان مشاهده می‌شود، بالای اتوبان موشک فراصوت ساخته می‌شود، اما پایین اتوبان از ساخت ساده‌ترین موتور خودروهای از رده خارج شده عاجز است.

وی ادامه داد: دولت حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در تلاش است تا فاصله‌ها را بین صنایع و دانشگاه‌ها به حداقل برساند، زیرا، برای ایران اسلامی زیبنده نیست که در صنایع خودروسازی نتواند حتی با کشورهای ضعیف رقابت کند، مجلس در قوانین متعدد خود سعی داشته است این نقیصه را برطرف کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: