[ad_1]

منصور شوقانی،جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان ضمن گفتگو با خبرنگار مرآت از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سمنان خبرداد و گفت: گرد همایی و رقابت فعالین بسیجی فضای مجازی در یک رویداد بزرگ زمینه خلق آثار ارزشمند و ماندگار را برای اعتلای فضای مجازی کشور فراهم می کند.

بنا به گفته شوقانی هدف از برگزاری این رویداد شبکه سازی و انسجام بیشتر فعالین فضای مجازی است تا بتوانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: هدف دیگر از این رویداد حمایت از نخبگان و چهره های صاحب ایده است تا از این طریق سهمی در اشتغال آنها ایجاد شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: متاسفانه بخش اعظمی از بازیهای رایانه ای در کشور وارداتی است و حضور و فعالیت جوانان بسیجی در این عرصه می تواند به بومی سازی بازی ها کمک کرده و وابستگی ما را در این زمینه کاهش دهد.

شوقانی با بیان اینکه این رویداد از روز چهارشنبه ۲۵ آبان لغایت جمعه ۲۷ آبان در استان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم ها به صورت حضوری در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه با هم به رقابت می‌پردازند.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با اشاره به اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است،تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد تا ۲۳ آبان ماه مهلت دارند از طریق سایت event.bsijmajazi.ir ثبت نامشان را نهایی کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: