[ad_1]

به گزارش مرآت، محمدجعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به حمایت دستگاه قضایی استان سمنان از شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان در ۶ ماهه اول امسال اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست های دستگاه قضا مبنی بر حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی در اجرای مأموریت های سند تحول و تعالی قضایی، کارگروه استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان سمنان تشکیل شده است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال فعالیت های متعددی در راستای حفظ، حمایت، ایجاد اشتغال افراد و نیز جلوگیری از تعطیلی شرکت های تولیدی و دانش بنیان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان با هدف حفظ اشتغال و کارآفرینی، از تعطیلی و کاهش نیروی کار ۱۷۹ نفر جلوگیری به عمل آمد.

عبداللهی اضافه کرد: ایجاد و احیای اشتغال ۲۹۸ نفر و احیای ۲۲ واحد تولیدی و دانش بنیان با پیگیری های قانونی دستگاه قضایی استان منتهی به نتیجه مطلوب شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان یادآور شد: دستگاه قضایی استان معتقد است حمایت از واحد های تولیدی و دانش بنیان با بسیج و حضور میدانی تمامی دستگاه های ذیربط اتفاق می‌افتد، جوانان و نیروهای کار توانمند، بااستعداد و خوش سلیقه در استان سمنان وجود دارند که در جهت هدایت حرفه‌ای واحد های تولیدی و دانش بنیان دغدغه مند هستند،

وی در پایان عنوان کرد: دستگاه قضایی استان خود را موظف به حفظ و حمایت از بنگاه های اقتصادی دانسته و در جهت رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران از تمام ظرفیت قانونی خویش بهره خواهد گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: