[ad_1]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

به گزارش مرآت، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در  ششمین جلسه ستاد بزرگداشت برنامه  دفاع مقدس و مقاومت که با حضور فرمانداران و دبیران کارگروه‌های استانی و  ستاد شهرستانی که در  سالن اجتماعات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز جنگی که با آن مواجهه هستیم جنگ شناختی، تصویرسازی و باورها ست و دشمن  به دنبال  این است که  ارزش های ما را ضد ارزش تعریف کند.

وی ادامه داد: امروز یک از مسئولیت‌های تبینی ما این است که عمیق‌تر از گذشته بتوانیم با نسل جدید گفت‌وگو کنیم و ارزش‌های انقلاب  و دفاع مقدس را انتقال دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان این که رسانه یکی از مهمترین ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: زیر ساخت و ابزار جنگ نرم، رسانه است و  باید از این ظرفیت در عرصه فضای مجازی و واقعی در جهت روشنگری به درستی استفاده کنیم.

ریواده با بیان که رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس ذخایر فرهنگی دفاع مقدس هستند افزود:  دفاع مقدس یک برکت عظیم و گنجینه باارزشی است که باید آن‌ها را استخراج کنیم و در کنار تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان ارزش‌های آن  دوران را تبیین کنیم و  با جنگ نرم دشمنان مبارزه کنیم.

وی با تأکید بر لزوم انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به نسل آینده جامعه بیان کرد: باید بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و ایثار و شهادت را در نسل به نسل این انقلاب نهادینه کنیم و آثار و برکات آن را به‌درستی تشریح کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مهمترین اقدام در مواجهه با  جریان جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمن حضور میدانی و شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان است که با حضور اقشار مردم  به خصوص دانش‌آموزان  نقشه استکبار جهانی در هم پیچیده خواهد شد.

در ادامه سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گزارشی از فعالیت ها و برنامه های ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت در هفته دفاع مقدس  را ارائه کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: