[ad_1]

به گزارش مرآت، جامعه کار و تولید استان سمنان به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد؛

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

“إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافُوا وَلا تَحزَنُوا وَأَبشِرُوا بِالجَنَّهِ الَّتِی کُنتُم تُوعَدُونَ” (فصلت/۳۰)
“همانا کسانى که گفتند: پروردگار ما خداست، پس (بر این عقیده) مقاومت نمودند، فرشتگان بر آنان نازل مى‌شوند (و مى‌گویند) نترسید و غمگین مباشید و بشارت باد بر شما به بهشتى که به شما وعده داده شده است. ”

یوم الله سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (رضوان الله تعالی علیه)، تداعی گر وعده‌های الهی در نصرت بخشی به مومنین است که با توکل بر خداوند متعال و استمداد از ذات ربوبی به بهترین شکل ممکن توسط مجاهدین طریق حق و حقیقت تبلور یافت و آن چنان عظیم بود که رهبر فقید انقلاب و آن پیر روشن ضمیر نام انقلابی دیگر بر آن نهاد.

سیزدهم آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع اذان شهادت سر داده اند. یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن فروشی و بیگانه پرستی به بار نشسته اند.

سیزدهم آبان در حافظه‌ی تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبار ستیزی و دشمنی با این تروریست به ذات دولتی -آمریکای جهانخوار- همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتداء به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و با سر دادن شعار هیهات من الذله، لرزه به پیکر ظالمان جهان و نوچه‌های لاابالی آن‌ها انداخته اند.

سیزدهم آبان به همه مستضعفان عالم آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بیفکنند، آموخت که می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و آموخت که می‌توانند دیوار ظلم و ستم را بشکنند.

ملت ما حاضر نیست که در دام حرکت‌های به ظاهر دیپلماتیک و در باطن معاندانه‌ی مستکبران عالم، افتاده و ارزش‌های اصیل و دستآورد‌های کثیر خود را به خنده‌های مکارانه و وعده‌های عوامفریبانه آن‌ها واگذار کند. در شرائطی که پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی ایران،امید دشمنان در مقابله مستقیم با ما را به یاس تبدیل کرده است، دشمنان غربی و صهیونیستی، با کمک ایادی داخلی مزدور و غرب زده خود، جنگی ترکیبی را علیه کشور عزیزمان آغاز کرده است. تحریم اقتصادی، القاء ناامیدی، سیاه نمائی و بزرگ جلوه دادن مشکلات، کوچک نشان دادن پیشرفت های بزرگ، سم پاشی و دروغ پردازی های فراوان در شبکه های اجتماعی و دیگر فضاهای رسانه ای متعدد از جمله شگردهای آنان است.

جامعه کار و تولید استان سمنان اعم از کارگران و کارفرمایان با درک این واقعیت ها و بر اساس تحلیل و رهنمود های اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ضمن محکومیت رفتارهای ساختار شکنانه و ایجاد اغتشاش و ناامنی، تحریک احساسات برخی از نوجوانان و جوانان برای ایجاد اختلال در جامعه را سوء استفاده دانسته و خواهان گفتگوی آزاد، علمی، عقلانی و منطقی به دور از هرگونه تشنج، ناسزاگوئی و رفتارهای احساسی هستیم و در پایان ضمن حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳آبان اعلام می داریم که مبارزه با ستمگران عالم را نه فقط در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عینیت می بخشیم بلکه همه زمان ها را میدان مبارزه می دانیم و این راه را باقوت ادامه می دهیم تا ان شاالله این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) متصل گردد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: