[ad_1]

به گزارش مرآت؛حیدر واحدی مطلق از رفع تصرف اراضی ملی شهرستان مهدیشهر خبر داد و اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر اراضی ملی را در منطقه گت بزنگاه این شهرستان آزاد کردند.

وی با بیان اینکه متصرف عرصه های مذکوراقدام به ساخت و ساز ( احداث بنا ) کرده بودند، افزود: براساس حکم صادره از اجرای احکام کیفری شهرستان مهدیشهر و با همکاری نیروی انتظامی و سرهنگ علیرضا ابوطالبی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان همه آثار تصرف جمع آوری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر با اشاره به معرفی متصرفان به مرجع قضایی، با تأڪید بر برخورد قاطع با هر گونه زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی منابع طبیعی ادامه داد: هرگونه زمین‌خواری براساس مواد   ۶۹۰قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محڪوم خواهد شد.

واحدی مطلق ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از نیروهای حفاظتی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و قاچاق چوب و محصولات فرعی با سامانه های امداد جنگل و مرتع به شماره های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

[ad_2]

منبع

Shares: