[ad_1]

به گزارش مرآت، سرگرد سید جلال حسینی از کشف و توقیف محموله مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در سرخه خبر داد و بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان سرخه، حین گشت‌زنی سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی کامیون حمل مرغ زنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی خودرو سه هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت را که خارج از شبکه عرضه بود، کشف و توقیف کردند، افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و برای ادامه رسیدگی تحویل کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان شد.

کشف ۳ تن چوب تاغ قاچاق در میامی

فرمانده انتظامی میامی از کشف و ضبط سه تن چوب تاغ قاچاق در گشت مشترک پلیس آگاهی و کارکنان حفاظت فیزیکی منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عجم افزود: در راستای اجرای مبارزه با قاچاقچیان منابع ملی و طبیعی در سطح شهرستان، طرح مشترک گشت دشت پیمایی بین پلیس آگاهی شهرستان و کارکنان حفاظت فیزیکی منابع طبیعی میامی در منطقه کلات ری آباد برگزار شد.

وی اضافه کرد: مأموران حین گشت زنی در منطقه، محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق را که میان آب راه‌های بیابانی استتار شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی میامی ارزش چوب‌های تاغ را طبق نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل شد و اقدامات لازم در راستای شناسایی عامل تخریب درختان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: