[ad_1]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مطرح کرد:

به گزارش مرات، محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نشستی با مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان سمنان اظهار کرد: علی‌رغم اینکه تا پایان شهریور سال آینده در زمینه رفع تداخلات فرصت دادند؛ اما امیدواریم تا پایان امسال رفع تداخلات در استان سمنان به‌عنوان استان پیشرو به پایان برسد.

وی بیان کرد: با اتمام رفع تداخلات در استان سمنان، صدور سند کشاورزی تسهیل شده و حقوق دولت و مردم حفظ می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: شهرستان‌ها باید در شناسایی تغیر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی ورود جدی‌تری داشته باشند.

قاسمی تصریح کرد: تشکیل کارگروه فراقوه‌ای در شهرستان‌ها با ریاست فرماندار از ظرفیت‌هایی است که می‌توان برای اجرای احکام و شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز کمک گرفت.

وی گفت: شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز یک موضوع مهم بوده؛ ولی اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری یک موضوع مهم‌تر است؛ چراکه بازدارندگی قانون در اجرای آن است و با این اجرا، از تسری جرم در سایر مناطق نیز جلوگیری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تمامی بهره‌برداران بخش کشاورزی دعوت کرد تا برای اخذ سند اراضی به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

وی گفت: در این امر مهم؛ مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان سمنان نیز کمال همکاری را خواهند داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین گفت: پدافند غیرعامل به‌عنوان راهی کم‌هزینه، یکی از مؤثرترین روش‌های دفاع کشور برابر دشمنان است و می‌توان گفت به‌عنوان یکی از برنامه‌های امنیت ملی و داخلی کشور دارای جایگاه بسیار بالایی است.

قاسمی بیان کرد: بدون شک در برهه حساس کنونی که دشمن از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده، توجه به موضوع مهم پدافند غیرعامل به‌عنوان یک راهبرد مهم و اساسی مصون‌سازی و بازدارندگی کشور در مقابل انواع تهدیدات دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: از آنجا که بخش کشاورزی وظیفه اصلی امنیت غذایی کشور را به عهده داشته و همواره با چالش‌ها و تهدیدات مختلف همراه بوده است و بروز تهدیدات مختلف و جدید نیاز به راه‌های نوین برای مقابله با آن دارد، توجه به اصول و الزامات پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و دشمنان را برای رسیدن به اهدافشان ناکام می‌کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: