[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛ علی میرحاجی مدیر اشتغال زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان در دهکده پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه هدف این قرارگاه در محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار خلاصه می شود، گفت: فعالیت های این قرارگاه در حوزه محرومیت زدایی در بخش های عمرانی، زیرساخت و اشتغال و توانمند سازی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال جاری این قرارگاه از ۱۶هزار  کسب و کار در کشور حمایت کرده است اظهار داشت: این حمایت ها در دوران پسا کرونا به صورت جدید و با نجات کسب و کارهای آسیب دیده در حال انجام بوده و با جدیت پیگیری خواهد شد.

علی میرحاجی افزود: کار شناسایی حلقه های مفقوده و در کسب و کارها در حال انجام بوده و با برنامه ریزی دقیق مشکلات زنجیره ارزش، تامین نهاده و فروش محصول تکمیل و حل خواهند شد.

مدیر اشتغال زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اشاره به ۱۶۰۰۰ اشتغال ایجاد شده به همت این قرارگاه افزود: نوع حمایت این قرارگاه از کسب و کارها به صورت مشارکتی بوده و در همه زمینه ها به همت سپاه های استانی و با همکاری سایر دستگاه ها و کارخانه ها این اشتغال ها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه آموزش در این قرارگاه با رویکرد توانمند سازی در حال انجام است تصریح کرد: هدف ما آموزش افراد برای رفع مشکلات در کسب و کارها با دو رویکرد آموزش محوری و راهبری محصولات و فروش می باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: