[ad_1]

به گزارش مرآت؛ محمدحسین یادگاری عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به دروغ‌پردازی‌های برخی افراد و سلب آرامش مردم از این طریق در روزهای اخیر، گفت: افرادی که از سوی رسانه‌های بیگانه تحریک شده و با دروغ‌پردازی‌های خود زمینه ساز اغتشاش از سوی اراذل و اوباش و همچنین شهادت نیروهای امنیتی کشور شدند صد در صد باید پاسخگو باشند.

وی افزود: قوه قضاییه باید با این افراد با قدرت برخورد کند زیرا مملکت به ثبات و امنیت نیاز دارد و اگر قرار باشد برخی بخاطر جریان سازی سیاسی خودشان امنیت کشور را بر هم بزنند، آرامش از مردم سلب می‌شود.

یادگاری با بیان اینکه برخی می‌خواهند با این اغتشاشات زمینه را برای انتخابات بعدی به نفع جریان سیاسی دلخواه‌شان فراهم کنند، اظهار داشت: قوه قضاییه باید به صورت قهریه با این افراد برخورد کند، چرا وقتی در مورد مسأله‌ای(علت فوت مهسا امینی) آگاهی ندارند، اغتشاش ایجاد می‌کنند؟

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس همچنین با اشاره به ضعف رسانه‌ای ما گفت: رسانه‌های ما چه در بخش مکتوب، چه تصویری و چه مجازی گاهی منفعلانه عمل می‌کنند و تازه زمانی که یک اتفاقی رخ می‌دهد شروع به فعالیت در زمینه‌ آگاه سازی مردم می‌کنند، ما باید با استفاده از قدرت رسانه افکار انسانی و مردمی خود را به مردم برسانیم.

پایان پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: