[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛ آیین بزرگداشت شهید مدافع امنیت، سلمان امیر احمدی روز گذشته در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دامغان با حضور جمعی از مسئولین و خانواده این شهید گرانقدر برگزار شد.

انقلاب اسلامی ریشه در باورهای عمیق دینی مردم دارد

حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و راه شهدای مدافع امنیت گفت: متاسفانه مزدوران داخلی با اهداف شوم دشمن همنوا شده و بسیجیان مظلوم را به شهادت رساندند که قطعا باید در انتظار انتقام سخت باشند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در ادامه افزود: شهید سروری راد در گرمسار، شهید دوست محمدی در مشهد و شهید امیر احمدی از جوانان بسیجی هستند که حاضر شدند از تمام دنیای خود برای دفاع از اسلام و نظام و مقدسات  بگذرند و به فیض شهادت نائل شدند.

وی در رابطه با حوادث اخیر در کشور گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن با برنامه ریزی های مختلف به دنبال سلطه بر کشور بوده است که به فضل الهی موفق نشده است.

دامغانی خاطر نشان کرد: هرچقدر که این انقلاب در سطح جهان گسترش پیدا می کند دشمنی دشمن هم فزون تر می شود  چون دشمن احساس می کند ماهیتش دچار بحران می شود،بنا براین دائما در حال برنامه ریزی و توطئه چینی است و حوادث اخیر هم همانطور که رهبر فرمودند برنامه ریزی دشمن بوده است.

این مقام مسئول حوادث و فتنه های این چنینی را ظرفیتی برای رشد نظام و انقلاب دانست و افزود: دشمن در فتنه اخیر خود بزرگترین جنگ رسانه ای و عملیات روانی را بر علیه کشور برای مدیریت افکار عمومی به راه انداخته بود که با بصیرت و هوسیاری مردم راه به جایی نبرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان اذعان کرد: دشمن در حوادث اخیر تصور می کرد که می تواند برکشور مسلط شود اما این انقلاب ریشه در اعتقادات و باورهای دینی مردم دارد و هرگز از بین نخواهد رفت.

وی در نهایت ابراز امیدواری کرد که رویش های دهه هشتادی و نودی انقلاب اسلامی هر روز شکوفا شده و این انقلاب تا قیام حضرت مهدی ادامه خواهد یافت، همانطور که ما در سرود سلام فرمانده و پیاده روی عظیم اربعین این خروش نسل های جدید انقلاب را شاهد بودیم.

امروز با بصیرت مردم امنیت پایدار در سراسر کشور برقرار است

منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان نیز در این آیین ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید سلمان امیراحمدی گفت: این شهدا که در این برهه به شهادت رسیدند به همه جهانیان ثابت کردند که پای مقدسات و ولایت و قرآن ایستاده اند و با تمام وجود خود از این حریم پاسداری می کنند.

جانشین فرماندهی سپاه قائم استان سمنان در ادامه تصریح کرد: متاسفانه یکسری از مزدوران داخلی با  اهداف دشمن هم نوا شدند و امنیت کشور را تحت الشعاع قرار دادند که خوشبختانه ظرف مدت کوتاهی با حمایت مردم بصیر و فهیم ایران و با تاسی از ائمه اطهار امروز امنیت در سراسر کشور برقرار است.

همسرم به آرزویش رسید

فاطمه اسلامی همسر شهید مدافع امنیت سلمان امیر احمدی نیز در انتهای این مراسم با بیان اینکه همسرم بسیار خوش خلق و مهربان بود بیان کرد: او همواره  آرزوی شهادت داشت و در این مسیر و برای دفاع از وطن و میهن به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منبع

Shares: