[ad_1]

فلاحی با اشاره به اینکه اجرای طرح ۱۶۰ واحدی کوثر(۲) نیز آغاز شده است، افزود: ساخت ۴۸ واحد این طرح در مرحله زیرسازی (فندانسیون) است و ۱۱۲ واحد دیگر نیز در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان تاکید کرد:  همزمان با دهه فجر امسال ۲۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

فلاحی ادامه داد: در شهر کلاته خیج ۲۲ قطعه زمین برای اجرای این طرح اختصاص یافته اما تاکنون به بنیاد مسکن تحویل داده نشده است.

به گفته وی، در شهر کلاته خیج ۹ متقاضی تاکنون واریزی وجه خود را تکمیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در شهر بیارجمند تاکنون ۱۰۱ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن شد، افزود: ۲۷ متقاضی این شهر هم ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه را واریز کرده‌اند که تاکنون ۲۴ قطعه زمین به آنها تحویل و قرارداد اجاره هم بسته شد.

فلاحی با اشاره به اینکه تاکنون زیرسازی ۶ قطعه زمین در بیارجمند اجرا شد، گفت: متقاضیان ۱۸ قطعه از این زمین‌ها هم در حال گرفتن مجوز و طی مراحل قانونی هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان به تحویل ۱۱ قطعه زمین در شهر مجن اشاره کرد و افزود: این شهر ۲۰ متقاضی دارد، مقرر شد ساختمان‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهر ۲ طبقه‌ای ساخته شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ متقاضی مجوز ساخت گرفتند، ادامه داد: اختلافاتی بر سر صدور مجوز بین راه و شهرسازی و شهرداری‌ها بابت مالکیت زمین در شهرهای مجن و بیارجمند وجود دارد.

فلاحی با اشاره به اینکه تا پایان سال آینده ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر شاهرود ساخته می‌شود، ابراز داشت: استان سمنان به لحاظ پیشرفت فیزیکی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن رتبه دوم در کشور را داراست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۵۶ قطعه زمین تحویلی در شاهرود توسط خودمالکان به صورت تک واحدی ساخته می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد ۶ متقاضی کار ساخت واحدهای ویلایی خود را آغاز کرده‌اند.

وی به آغاز ساخت ۳۴۳ واحد مسکونی در روستاهای شاهرود اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت ۷۵ واحد مسکونی در روستاها به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد.

شهرستان شاهرود  ۵۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع مساحت دارد. این شهرستان دارای ۵۰ روستا در سه بخش مرکزی، بیارجمند و بسطام است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: