[ad_1]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد:

به گزارش مرآت، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشستی با مدیر شعب بانک ملی در استان سمنان که با حضور استاد کامران کوهستانی، هنرمند و مدرس خوشنویسی ایران برگزار شد، از برگزاری جشنواره و همایش خوشنویسی با حضور استادان مطرح خوشنویسی کشور در سمنان خبر داد.

وی افزود: این همایش و جشنواره قرار است در قالب برنامه‌های جانبی ازجمله برپایی نمایشگاه آثار استادان استان سمنان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تأکید کرد: برگزاری این همایش و جشنواره در حقیقت آغاز دوباره‌ای در فعالیت‌های خوشنویسی و این هنر پس از دو سال وقفه به دلیل مسائل مرتبط با بیماری کرونا است.

فلاح، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش و جشنواره بیان و اظهار کرد: استادان و هنرمندان سرمایه‌های اصلی کشور هستند و هنر و فرهنگ نقش به‌سزایی در جامعه ایفا می‌کند و باید موردتوجه بیشتر قرار گیرد.

سیدمحمد شادمهر، مدیر شعب بانک ملی در استان سمنان نیز در این نشست با استقبال از توسعه فعالیت‌های هنری، آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت در برگزاری جشنواره و همایش خوشنویسی در سمنان اعلام کرد.

امیرهوشنگ باهنر، سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و محمد سهرابی، کارشناس امور هنری این اداره کل و استادان سینا، حافظی و پارسا از انجمن خوشنویسان سمنان در این نشست حضور داشتند و در خصوص برگزاری این همایش و جشنواره بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: