[ad_1]

به گزارش مرآت، محمد مهدی اصغری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود گفت: علاوه بر کمک‌های معیشتی به مددجویان، خدماتی شامل پرداخت سهم بیمار (فرانشیز)، تأمین پوشینه سالمندان، تعمیرات ساختمان، خرید لوازم منزل و وام کارگشایی انجام شد.

وی به برگزاری اردوی تفریحی برای ۱۲۰ سالمند تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: در این اردوی یک روزه روستای قهج شاهرود ضمن اجرای برنامه‌های متنوع از سالمندان تجلیل شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود اظهار داشت: این نهاد ۸۴۵ خانواده سالمند به تعداد یکهزار و ۲۱۱ نفر را تحت پوشش دارد.

اصغری به هفته سالمند اشاره کرد و ابراز داشت: همزمان با هفته سالمند کارشناسان این نهاد با سالمندان مستقر در مرکز شاهرود دیدار و گفت و گو کردند.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف جمع آوری کمک جهت دانش آموزان نیازمند اقدام به برگزاری جشن شور عاطفه‌ها کرد، افزود: در سال جدید تحصیلی از نیمه شهریور تا پایان مهرماه برنامه شور  عاطفه‌ها با کمک خیران، آموزش و پرورش، سازمان‌ و اداره‌ها و مراکز نیکوکاری با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» برگزار می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود از جمع آوری کمک‌های نقدی به مبلغ ۳۴۳ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان خبر داد و گفت: کمک‌های غیرنقدی (کالا) نیز به ارزش ۵۲۴ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان تاکنون جمع آوری شد.

اصغری با اشاره به اینکه کمیته امداد شاهرود ۷۴۲ دانش آموز و ۵۶ دانشجو را تحت پوشش دارد، ابراز داشت: در راستای کمک به این قشر بر اساس مقاطع تحصیلی و دانشجویی طبق سرانه از محل کمک‌های مردمی (جشن عاطفه ها) و دولتی مساعدت می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی از ابتدای سال تاکنون چهار اردوی استانی و خارج از استان شامل سفر به مشهد مقدس، قم و جمکران با حضور ۴۲۴ نفر از دانش آموزان برگزار شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود از برگزاری کلاس‌های آموزشی در تابستان امسال خبر داد و گفت: کلاس‌های خطاطی، نقاشی، تئاتر، مذهبی، تدبر در قرآن، مشاوره، آشپزی، سفالگری و ورزشی در کانون امام خمینی(ره) این نهاد با حضور دانش آموزان توسط استادان برجسته برگزار شد.

اصغری از خیران و شهروندان خواست کمک‌های خود در زمینه کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند از طریق  سایت www.emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۲۴ و یا کد دستوری#۰۲۳۲ *۸۸۷۷* پرداخت کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: