[ad_1]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان مطرح کرد:

به گزارش مرآت، احمد ریواده، معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، امروز، اول مهر، در جمع خبرنگاران، از آغاز به کار هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت به میزبانی دامغان خبر داد و گفت: نمایشگاه از غربت تا عظمت ویژه به تصویر کشیدن مجاهدت‌های شیعیان در اشاعه دین مبین اسلام در سراسر دنیا، با مشارکت آثاری از کشورهای مختلف برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه در دانشگاه دامغان میزبان مردم دوستدار اهل بیت (ع) است، که نمایشگاه از غربت تا عظمت در زمینی به وسعت هفت هزار متر مربع شامل نمایش ادوات نظامی، تصاویر مجاهدان شیعی، محور مقاومت برپا شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه نمایش اقتدار و دستاوردهای فرهنگی، تاریخی، دفاعی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است، اظهار کرد: این نمایشگاه در واقع سیر تاریخی از غربت تا عظمت شیعی است که به مجاهدت‌های شهدای اسلام نیز می‌پردازد.

ریواده با بیان اینکه جریان حق علیه باطل، اساس این رویداد فرهنگی است، گفت: ۱۰۰ غرفه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی؛ سیر غربت تا عظمت یکی از محورهای هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در شهرستان دامغان است که در این رویداد بین‌المللی مهمانانی از ۳۰ کشور دنیا حضور دارند.

یادآور می‌شود این رویداد طی سال‌های قبل نیز با گرامیداشت یاد بزرگانی مانند شیخ نمر، زکزاکی، شهیدان ابومهدی مهندس، شهید سلیمانی برگزار شد و امسال نیز این اجلاسیه در دو بخش تهران و دامغان برگزار می‌شود.

گفتنی است غرفه‌هایی مانند بانوان و جهاد، شهدای شاخص استان سمنان و شهرستان دامغان، روحانیان، تاریخ اسلام و شیعه، فرهنگی از بخش‌های نمایشگاه از غربت تا عظمت هستند که تا چهارم مهر به روی علاقمندان گشوده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: