[ad_1]

به گزارش مرآت، محسن نظری با اشاره به کم آبی در استان و اولویت‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و فعال در زمینه‌های مختلف، تاکید کرد: یکی از عرصه‌هایی که پارک در آن از ایده‌ها و شرکت‌های فعال در آن حمایت می‌کند، آب و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از حوزه‌هایی که پارک علم و فناوری در آن از ایده‌ها حمایت می‌کند، معدن و صنایع معدنی است، تاکید کرد: با توجه به داشته‌ها و ظرفیت‌های عظیم معدنی استان سمنان، حمایت در این بخش با هدف ارتقای تولید و اشتغال، صورت می‌گیرد.

اقتصاد دیجیتال و سلامت

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه اقتصاد دیجیتال و زمینه‌های اشتغال سومین حوزه و اولویتی است که در آن از ایده‌ها فناور و شرکت‌ها حمایت می‌کنیم، گفت: با توجه به اقتضای استان، چهارمین رکنی که در آن از ایده‌ها و فعالیت‌های فناوری حمایت می‌شود، سلامت است.

نظری با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌ها در بخش‌های دیگر هم مورد حمایت قرار می‌گیرد اما این چهار اصل، در واقع محورهای اساسی تعیین شده هستند، گفت: هر شرکت و یا تیم فناور که ایده‌ای به خصوص دارد می‌تواند آن را ارائه و مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت دانش بنیان در کنار نقش مهمی که در زمینه تولید و خدمات دارند، در اشتغال استان هم نقش آفرینی می‌کنند، گفت: بیش از سه هزار نفر در شرکت‌های دانش بنیان استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: