[ad_1]

به گزارش مرآت، مهدی صمیمیان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، ابراز داشت: ۱۲۳ طرح آماده بهره‌برداری در روستاهای استان سمنان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر مربوط به ۹ دستگاه اجرایی استان سمنان است.

وی بیان کرد: ۲۶ طرح از مجموع ۱۲۳ طرح آماده افتتاح  با اعتبار نزدیک به ۱۳ میلیارد و ۳۴۸ میلیون تومان در روز روستا و عشایر در استان سمنان مربوط اداره به امور عشایری، چهار طرح مربوط به اداره‌کل دامپزشکی، ۱۲ طرح مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

وی یادآور شد: ۵۴ طرح با اعتبار نزدیک به ۱۶ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، سه طرح مربوط به دانشگاه‌ علوم پزشکی استان سمنان، یک طرح مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، ۹ طرح مربوط به شرکت توزیع نیروی برق، یک طرح مربوط به تعاون روستایی استان، ۱۱ طرح مربوط به دهیاری‌های شهرستان میامی و ۲ طرح مربوط به نوسازی مدارس استان سمنان در روز ملی روستا و عشایر در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: طرح‌های عمرانی افتتاحی روستاهای استان در روز ملی روستا و عشایر در زمینه‌های مختلف از جمله بهسازی و آسفالت معابر، لای‌روبی قنات، ساخت خط انتقال آب، اجرای طرح هادی، توسعه فضای آموزشی، اجرای طرح اقتصاد و اشتغال‌زا و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: توسعه روستاها در اولویت برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی است.

[ad_2]

منبع

Shares: