[ad_1]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

به گزارش مرآت؛ احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان امشب در جلسه بررسی طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، مفهوم امنیت را چندبعدی تعریف کرد و افزود: امروز مهم‌ترین وجه غالب امنیت که دشمنان اسلامی بر آن معطوف هستند، تغییر باور مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان است.

وی تصریح کرد: امروز مخاصمان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی متعدد برای ناامیدی مردم و تغییر باورها، همه در کنار هم قرار گرفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: به‌کارگیری و استفاده از مقوله جهاد تبیین و روشنگری با انتقال باورهای انقلابی با توجه به هجمه‌های فرهنگی باید پیگیری شود.

ریواده با اشاره به اینکه استان سمنان در فرهنگ خیر و احسان به نسبت جمعیت و معدل کشوری جایگاه اول را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز در استان سمنان باید با مشارکت همه اعضا و با شناسایی خیران و فعالان پیگیری و تشکیل شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان در حوزه مشارکت مردم و خیرین امنیت ساز به‌عنوان یک استان پیشرو مطرح است، خاطرنشان کرد: بستر مشارکت در ابعاد مادی و معنوی برای مشارکت در این عرصه فراهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: در جهت تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز در استان باید از ظرفیت‌های مجموعه‌های چهارگانه اقتصادی استان بهره‌گیری شود.

ریواده گفت: مجمع خیرین امنیت ساز شهرستان‌ها با سیاست‌گذاری و ذیل مجمع خیرین استان ایجادشده تا بستر فعالیت در حوزه شهرستان‌ها فراهم شود.

وی استان سمنان را استانی صنعتی و معدنی دانست و گفت: تلاش در جهت تأمین و توسعه زیرساخت‌های امنیتی منجر به توسعه و پیشرفت پایدار استان خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: