[ad_1]

به گزارش مرآت؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اعلام برکناری خود امروز همراه با وکیل و مدیر برنامه‌هایش به ساختمان فدراسیون فوتبال رفت تا در مورد شرایط فسخ قراردادش با مدیران فدراسیون صحبت کند.

 با توجه به بندی که در قرارداد اسکوچیچ وجود دارد، فدراسیون باید برای فسخ قرارداد این مربی حدود ۵ ماه از قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان غرامت پرداخت کند. البته اگر اسکوچیچ قصد فسخ داشت، باید بیشتر از این مبلغ به فدراسیون پرداخت می کرد.

سرمربی کروات که هفته گذشته نزدیک به ۶ میلیارد تومان از فدراسیون دریافت کرد، مطالبات محدودی دارد که باید در مورد نحوه پرداخت آنها نیز توافقاتی انجام شود.

با این تفاسیر ظاهرا فسخ قرارداد اسکوچیچ در شرایط فعلی با فدراسیون فوتبال کمی بیشتر از ۶۰۰ هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت.

دستیاران اسکوچیچ نیز که حدود دو ماه قبل قراردادشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با فدراسیون فوتبال تمدید کردند، مطالباتی از این مجموعه دارند که آنها نیز به دنبال دریافت این مبلغ هستند. ظاهرا ملادن زگانیر، ماریو تات و کرو نوسلاو رندونیچ، ماهانه بین ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار از فدراسیون حقوق دریافت می‌کردند اما باید برای تسویه حساب با آنها نیز اقداماتی انجام شود.

قرار است بحث پیگیری مطالبات و معوقات اسکوچیچ و دستیارانش در هفته آینده پیگیری شود و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال با توجه به درس گرفتن از اتفاقات تلخ پرونده مارک ویلموتس، پیش‌بینی‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای توافق با این مربیان انجام بدهد تا پرونده جدیدی علیه کشورمان در مجامع بین‌المللی باز نشود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

[ad_2]

منبع

Shares: