[ad_1]

محمد علی یوسفیان فعال فرهنگی و تهیه کننده تلویزیون ضمن گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن محکوم کردن فعالیت برخی سلبریتی ها در حوادث اخیر کشور و دامن زدن به تحریکات اغتشاشگران گفت: اقدامات این افراد موجب می شود شناخت مردم نسبت به انها عمیق تر شده و خود واقعی آنها نمایان شود، البته در این میان نباید رفتار درست و شایسته برخی دیگر از هنرمندان نادیده گرفته شود.

یوسفیان همچنین اذعان کرد: متاسفانه برخی از این افراد در این ماجرا نان خود را در خون مردم زدند و بیشترین انتفاع مالی و موقعیتی از نظام و مردم را از طریق همکاری با بیگانگان نصیب خود کردند.

این فعال فرهنگی و تهیه کننده تلویزیون بر آسیب خود مرجع پنداری سلبریتی ها در حوزه های غیرتخصصی تاکید کرد و افزود: این هنرمند نماها در تمام حوزه ها نظردهی می کنند و از فرصت مشهور بودن خود برای جریان سازی بهره مند می برند که می بایست این آسیب در بدنه جامعه هنری با تحلیل آموزش داده شده و این جایگاه شکسته شود.

وی در ادامه نظارت بر عملکرد سلبریتی ها، پاسخگو نمودن آنها و تغییر رفتار برخی مدیران نسبت به این افراد را  از جمله مطالبات مردمی دانست که باید به آن پرداخته شود.

یوسفیان علت اصلی این قبیل رفتارها را مربوط به نشناختن مبانی دینی و تمدنی و تاریخی کشور و تحلیل حوادث بر اساس کدهای تمدن مادی دانست و افزود: خود کم بینی و خودتحقیری و بزرگ دیدن مظاهر تمدن مادی را نیز باید بردلایل فوق افزود.

وی در شرایط کنونی راه حل ایجاد همگرایی در اقشار مختلف مردم را تبیین مواضع دشمن و بیان آسیب ها و خسارت های وارده به کشور در این کشمکش ها و نزاع ها دانست.

این فعال فرهنگی تاثیر این قبیل رفتا رها را در مجامع بین المللی موجب افزایش تحریم آنان( مانند سال ۸۸) و مصمم شدنشان در مواضع ناحقشان در برابر ملت ایران دانست و ابراز کرد: تنها راه نجات کشور این است که مدیریت این فضای رها شده مجازی از دست دشمن خارج شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: