[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت، سردار سرلشکر سید رحیم صفوی دوشنبه شب در آیین اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت که با حضور مهمانانی از ۳۶ کشور دنیا در دانشگاه دامغان برگزار شد،گفت: مدیریت نظام سلطه، آمرانه، سلطه جویانه، خودخواهانه منافع محور، شیطانی و علیه ملت‌هاست، در حالی که مدیریت گفتمان مقاومت به شیوه مشارکت خواهانه، خدمتگزارانه، مجاهدت‌گونه، هدایت‌گرانه، حاکم کردن مصالح ملت و بر پایه حق محوری و خدامحوری است.

وی افزود: نظام سلطه، مادی‌گرا، دنبال منافع حداکثری، نژادپرستانه و فرقه گرا و استثمارگر است و جبهه مقاومت به دنبال مدیریت دین و دنیا در خدمت بندگان، گسترش عدالت و معنویت و ایثار و جهاد است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: نظام سلطه به دنبال نفی استقلال و هویت و ارزش‌های دیگر ملت‌هاست، در حالی که هدف جبهه مقاومت، همگرایی ملت‌های اسلامی برای تشکیل امت واحد، مستضعفان در مقابل مستکبران، راهبرد گفتمان بر مبنای قرآن و سنت پیامبر و راه و نجات بشریت برای رشد معنویت و استقلال است.

وی ادامه داد: روش نظام سلطه، سیطره بر منابع اقتصادی جهان، سلطه دلار، یکپارچه سازی اقتصادی و تحریم مخالفان است و جبهه مقاومت به دنبال همکاری و هم‌افزایی، ایجاد بازار مشترک، اعتباربخشی به ارزهای ملی و حذف دلار است.

صفوی اضافه کرد: نظام سلطه به دنبال ایجاد اعتلاف شرورانه، تسلط بر مبادلات حقوقی، سیاسی و اقتصادی ملت‌ها، راه اندازی جنگ‌های منطقه‌ای و تحریم علیه مخالفان است و جبهه مقاومت، ایجاد جبهه متحد مسلمانان و مستضعفان علیه نظام سلطه بر مبنای منافع مشترک و دفع شرارت و تحریم دشمنان مشترک را دنبال می‌کند.

به گفته وی، در نظام سلطه تبدیل حکمرانان به خدایان زر و  زور و تزویر و تسلط از بالا به پایین رقم‌می‌خورد در حالی که  در جبهه مقاومت، تبدیل حکمرانان به بندگان خدا و خدمت به مردم و گسترش معنویت، صداقت و عدالت بی‌منت رقم می‌خورد.

دستیار رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: نظام سلطه، در زمینه فرهنگ و باورهای عمومی، به دامن زدن به تمایلات حیوانی، از بین بردن ارزش‌های اخلاقی و سلطه پذیر کردن مردم می‌پردازد، اما جبهه مقاومت به دنبال احترام به ارزش‌ها و کرامت انسانی و بالندگی و آزادی شهروندان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۵۰۰ هزار شهید، جانباز و آزاده، توانست بنیان شکل‌گیری و تقویت و گسترش جبهه مقاومت در غرب آسیا را رقم بزند.

صفوی بیان کرد: داعش، با هدف از بین بردن نیروهای انسانی سوریه و عراق، کنترل بیداری اسلامی و تخلیه انرژی جوانان مسلمان توسط نظام سلطه شکل گرفت و میلیون‌ها آواره و مبلغ زیادی خسارت مالی برای این کشورها بر جای گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: مجاهدان در غربت با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، داعش را شکست دادند و نقشه‌های غرب را نقش بر آب کردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه در طول تاریخ، ظلم و ستم آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها بر ملت‌ها غیرقابل تصور است، گفت: راهبرد مقاومت در منطقه‌ خاورمیانه در بین ملت‌های اسلامی و مستضعف رو به رشد است و هم‌افزایی مسلمانان و مستضعفان به شکست جبهه استکبار ختم می‌شود.

صفوی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها و هم پیمانانشان در ناتو رو به افول هستند، گفت: این حقیقت روز به روز عیان‌تر می‌شود و شکست‌های بزرگی در انتظارشان است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: