[ad_1]

به گزارش مرآت، در آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر جشنواره استانی شهید رجایی، اداره کل امور مالیاتی استان سمنان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به‌عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان سمنان که با حضور استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه تولیدی و خدماتی بین دستگاه‌های استان به‌عنوان دستگاه برتر معرفی شد و از علی حسین‌پور، سرپرست امور مالیاتی استان سمنان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر شد.

حسین‌پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان هم با اشاره به شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها عنوان کرد: تکریم مؤدیان مالیاتی، هوشمندسازی نظام مالیاتی، ارائه خدمات الکترونیکی و تسهیل در روند فرآیندهای مالیاتی، مهم‌ترین دستاوردهای سازمان امور مالیاتی کشور در امر خدمت‌رسانی در دولت مردمی و در راستای تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور و زمینه‌ساز عدالت مالیاتی است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به حرکت نظام مالیاتی به‌سوی هوشمندسازی و اجرای عدالت مالیاتی و افزایش رضایتمندی مؤدیان مالیاتی خاطرنشان کرد: سازمان امور مالیاتی کشور جزو سازمان‌های برتر در زمینه توسعه دولت الکترونیک است و در این راستا، تاکنون بیش از ۳۰ خدمت مالیاتی به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در دو سال گذشته نیز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه تولیدی و خدماتی، رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان از آن خود کرده بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: